Če regenerirate svoj profil, boste lahko dešifrirali vse podatke, ki ste jih šifrirali s prejšnjim profilom. Če uporabite enako ime za profil, boste lahko uporabljali tudi prejšnji adresar (datoteka .pab) in seznam naslovnikov (datoteka .erl).

V prvem koraku regeneriranja profila morate pri izdajatelju SIGEN-CA zaprositi za dodelitev nove referenčne številke in avtorizacijske kode. Prejeli ju boste na varen način.

Opozorilo: Dokler ne uporabite referenčne številke in avtorizacijske kode, ju morate hraniti na varnem mestu.

Postopek regeneriranja profila

1. Pritisnite "Start" v opravilni vrstici okolja Windows. Iz priročnega menija izberite "Programi" > "Entrust" > "Entrust Profile" > "Recover Entrust Profile". Odprlo se bo pogovorno okno za regeneriranje.

profil003

Drugi način prijave: Kliknite z desnim gumbom na miški na ikono v orodni vrstici Windows in nato izberite "Recover Entrust Profile".

pogl9 slika4

Odprlo se bo pogovorno okno za regeneriranje profila.

2. V polji morate vpisati referenčno številko in avtorizacijsko kodo. Nato kliknite Naprej.

profil004

3. Kliknite "Browse" in poiščite lokacijo, kamor želite shraniti profil. Nato kliknite Naprej. (Če regenerirate profil, ker ste pozabili geslo, pojdite na lokacijo, kjer se nahaja vaš profil.)

4. Nato izberite eno od naslednjih dveh možnosti:

  • vpišite ime profila, če ste izgubili prejšnjega, ali
  • kliknite "Browse" in izberite obstoječega (v primeru, če ste pozabili geslo). Kliknite "OK".

5. Kliknite "OK".

6. Vnesite geslo v polje "New password".

Opozorilo: Izberite dobro geslo. Poglejte si poglavje Nasveti za določitev gesla.

7. Ponovno vnesite geslo v polje "Confirm Password ". Nato kliknite Naprej.

Izpiše se sporočilo, ki vas obvesti, da se je vaše potrdilo shranilo v dveh formatih, .key in .P7C.

8. Kliknite Dokončaj.

Sedaj je vaš Entrustov profil regeneriran. Lahko se prijavite in uporabljate Entrust/Entelligence.